طعم و عطر قهوۀ تازه ...

espresso machine e1526126516866

سه توصیه مهم برای نصب دستگاه اسپرسوساز در کافه

نصب دستگاه اسپرسوساز جدید به سادگی سفارش دادن و وصل کردن آن نیست. در سال هایی که به عنوان فروشنده خدمات و تکنسین دستگاه قهوه سپری کرده ام، تا آنجایی که به یاد دارم درگیر راه اندازی کافه بوده ام و تقریباً با هر نصب جدید، مشکلی وجود دارد که باید برطرف شود. خوشبختانه، یک تکنسین خوب می تواند با بازرسی سایت، برقراری ارتباط با پیمانکاران و کمک به شما در تصمیم گیری خوب، شما را از برخی اشتباهات بسیار گران قیمت نجات دهد. من ممکن است در کافه شما که به زودی ساخته می شود نباشم، من حتی نمی دانم هنوز چه تجهیزاتی را انتخاب کرده اید. اما کاری که می توانم انجام دهم این است که شما را با چند نکته آگاه تر کنم. شروع کنیم!
espresso machine e1526126516866 1
1. اسپرسو ساز شما کجا باید باشد؟
به من گوش کن: این به آن سادگی که شما فکر می کنید نیست. مکان دستگاه تأثیر زیادی بر گردش کار، جریان جذب مشتری و زیبایی شناسی دارد ، به این معنی که محل قرارگیری دستگاه اسپرسوساز می تواند باعث موفقیت یا شکست کسب و کار شما شود. نه، اغراق نمی کنم. من با جردن ویز از De Mello Palheta Coffee Roasters تماس گرفتم، که به شدت بر اهمیت گردش کار و ارگونومی تاکید کرد. فقط این نیست که دستگاه را در هر جایی که جا می شود نصب کنید. نتایج،ارزش تلاش برای یافتن بهترین مکان برای آن را دارد. گاهی اوقات، به نظر می رسد که شما باید کوه ها را جابجا کنید تا یک دستگاه را چند اینچ به سمت چپ یا راست قرار دهید ، اما اغلب، این کار نتیجه می دهد. از سوی دیگر، گاهی اوقات موانعی وجود دارد که نمی توانید بر آنها غلبه کنید. شما فقط باید با آنها سازگار شوید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا زمان صرف شده برای تعامل با مشتریان خود را به حداکثر برسانید. اگر مجبورید دستگاه اسپرسوساز را روی میله پشتی قرار دهید، آن را به طرفین بچرخانید. ارتفاع کار راحت چقدر است؟ اگر قبلا در کافی شاپ های دیگر کار کرده اید، این یک سوال آسان است. با این حال، برای اکثر افراد، ارتفاع 36 تا 41 اینچ بهترین است. چقدر می توانید دستگاه‌هایی را که بیشتر استفاده می کنید به هم نزدیک کنید؟ اگر می‌توانید یک کاپوچینو تهیه کنید و آن را با حداقل چرخش، خم شدن یا رسیدن در محل عبور قرار دهید، در مسیر درستی هستید ، اما مطمئن شوید که وقتی کافه شلوغ می‌شود، جایی برای دستیار هم وجود داشته باشد. فراموش نکنید که به فضایی برای تمپ کردن، بخار دادن، سرو و مکانی برای قرار دادن ظروف کثیف نیاز دارید! در صورت امکان، برای اندازه‌گیری‌ها به برگه‌های مشخصات مراجعه کنید و آنها را با مقوا یا نوار چسب روی پیشخوان قرار دهید تا بتوانید میزان فضای باقی‌مانده را محاسبه کنید.
coffee shop 1
2. چک کردن آب و برق
لطفا شرایط گارانتی خود را همین الان بخوانید. سازنده دستگاه شما ایده های بسیار خاصی در مورد کیفیت آب و برق دارد که می پذیرد. آنها را جدی بگیرید، زیرا بعداً بر توانایی شما برای ادعای گارانتی تأثیر می گذارد. ابتدا بیایید در مورد آب صحبت کنیم. آن را آزمایش کنید! ما باید از تجمع رسوب در دستگاه به دلیل آب سخت جلوگیری کنیم. همچنین باید از خوردگی به دلیل pH پایین یا محتوای کلراید بیش از حد (اگر دستگاه دارای دیگ های ضد زنگ باشد) جلوگیری کنیم. و نیازی به گفتن نیست که آرایش آب نیز تأثیر زیادی در طعم دارد! متأسفانه، منبع آب هر کافه کمی متفاوت خواهد بود. به این ترتیب، شما باید آب را برای تعیین نیاز خود آزمایش کنید. ممکن است لازم باشد هر چیزی از یک بلوک کربن ساده گرفته تا یک سیستم اسمز معکوس پیچیده با کارتریج های فیدر را نصب کنید. برای ارجاع با سازنده یا نمایندگی خدمات محلی تماس بگیرید و از یک متخصص کمک بگیرید. همچنین بهتر است نحوه محدود کردن تغییرات دمای آب برای قهوه بهتر را بدانید. سپس، ما باید قدرت را در نظر بگیریم. هر دستگاه دارای تحمل ولتاژ ورودی و شرایط گارانتی آنها کمی متفاوتی است ،از برقکار بخواهید تا اطمینان حاصل کند که ولتاژ با آن مطابقت داشته باشد. کسی را پیدا کنید که مایل باشد آن را به درستی انجام دهد. راه حل احتمالاً یک ترانسفورماتور یا تقویت کننده خواهد بود تا آن را تا حد ممکن به وسط محدوده نشان داده شده در برگه مشخصات دستگاه نزدیک کند. آنها معمولاً فقط چند صد دلار آمریکا قیمت خواهند داشت. همچنین، لطفاً برای محافظت در برابر صاعقه، یک مهارکننده ولتاژ اضافه کنید. این نه تنها برای دستگاه اسپرسوساز ، بلکه برای تک تک لوازم موجود در کافه ، حتی تلفن و سیستم هشدار مهم است. ارزان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید و در اولین باری که برق افزایش می‌یابد، هزینه آن جبران می‌شود.
coffee machine
3. همه را با هم جمع کنید
این قسمت مورد علاقه من است. شما تمام هماهنگی ها را انجام داده اید، کمک گرفته اید و اکنون همه پیمانکاران در محل هستند تا کافه جدید را برای شما ایجاد کنند. استرس‌زاترین لحظه است؛ ممکن است اشتباهاتی رخ دهد، درگیری‌هایی در برنامه‌ریزی ممکن است رخ دهد و درست زمانی که فکر می‌کنید همه چیز حل شده است، یک بازرس چیزی را پیدا می‌کند که با مقررات محلی مطابقت ندارد. یک معمار، طراح یا پیمانکار عمومی با تجربه، تجربه و منابع لازم برای به حداقل رساندن این مشکلات را دارد، بنابراین لطفاً با یکی از آنها همکاری کنید. همچنین، مطمئن شوید که فروشنده/تکنسین دستگاه قهوه را در اسرع وقت به آنها معرفی کرده اید، بنابراین این الزامات در برنامه ها قرار می گیرند.
هنگامی که برای بازرسی اولیه به محل می رسم، در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که به دنبال آن خواهم بود:
آیا اتصالات برق (از جمله هاب تخلیه) در 5 فوت (1.5 متر) دستگاه اسپرسوساز است؟
آیا شمارنده آنقدر قوی است که بتواند وزن دستگاه را تحمل کند؟
آیا سوراخی به اندازه کافی در صفحه پیشخوان وجود دارد که شیلنگ ها و کابل ها از آن عبور کنند؟
آیا فضای کافی برای سیستم تهویه آب و پمپ از راه دور (در صورت استفاده) وجود دارد؟
آیا تمام کارهای مورد نیاز انجام شده است؟ آیا می توانم دستگاه را روشن کنم و نحوه استفاده از آن را به شما نشان دهم؟
نصب معمولاً در قیمت گنجانده شده است، اما بازدیدهای برگشتی اینگونه نیستند.
اوه، یک چیز دیگر ! قهوه (و شیر) را فراموش نکنید. تکنسین برای شماره گیری و همچنین لذت بردن از اولین فنجان با شما به آن نیاز دارد. شما آن را به اتمام رسانده اید!
2048 1555 حنانه سالمی
اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

در سایت جستجو کنید ...
0