طعم و عطر قهوۀ تازه ...

fix 1 e1586476399472

نکات مهمی که باید قبل از خرید دستگاه اسپرسوساز بدانید

اگر شما در حال حاضر آماده خرید یک دستگاه اسپرسوساز هستید، اما از انتخاب خود مطمئن نیستید، که آیا باید روی یک دستگاه تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک سرمایه گذاری کنید یا نه؟ نمی دانید که آیا دستگاه کافه جدید شما نیاز به پروفایل فشار دارد یا خیر؟ نگاهی به این راهنمای خرید بهترین دستگاه برای خانه، کافه یا کسب و کار بیندازید.
alesia kazantceva 472903 unsplash
عواملی که باید در نظر بگیرید

دستگاه‌های خوب زیادی وجود دارد، اما آنچه برای یکی کارایی دارد ممکن است برای دیگری جواب ندهد. قبل از خرید دستگاه اسپرسوساز، آنچه را که از دستگاه خود نیاز دارید در نظر بگیرید. این شامل:
اسپرسو با کیفیت
زمان آماده سازی
الزامات نصب
نیروی کار در دسترس
مصرف کننده هدف
نوشیدنی هایی که تهیه خواهید کرد
ترجیحات شخصی (طراحی، سازنده، کشور تولید کننده و غیره)
قیمت

برای انتخاب آگاهانه، باید دقت کنیم که چه مواردی در اولویت شما هستند.
espressom
خرید دستگاه اسپرسوساز برای کافه

دستگاه های حرفه ای بیشترین کنترل را بر اسپرسوی شما ارائه می دهند. عوامل زیادی بر طعم، عطر و کیفیت آن تأثیر می‌گذارند: اندازه آسیاب، فشار، دما، زمان استخراج و غیره. برخی از دستگاه‌ها اجازه تنظیم دقیق این عناصر را می‌دهند تا بتوانید طعم‌های خاصی را برجسته کنید یا عیوب خاصی را بپوشانید. یک دستگاه می تواند خطای انسانی را کاهش دهد، اما یک باریستای خوب هنوز برای تولید یک اسپرسو با کیفیت ضروری است. برخی از دستگاه های حرفه ای دارای صفحه نمایش لمسی برای کنترل آسان عملکردها هستند. اما اگر خراب شود، باریستاهای شما همچنان می توانند با کنترل دستی این عوامل از دستگاه استفاده کنند.
espressor
چه عواملی را باید در نظر بگیرید؟

شما همچنین باید در هنگام تهیه چندین نوشیدنی به طور همزمان نحوه عملکرد آن را در نظر بگیرید. به چند هدگروپ نیاز دارید؟ آیا بیش از یک نازل بخار می خواهید؟ داشتن تعداد بیشتر هدگروپ می تواند به جلوگیری از انباشته شدن سفارشات کمک کند، اما به تمیز کردن، نگهداری و فضای بیشتری نیاز دارد. تعداد دیگ های دستگاه بر سرعت از سرگیری فشار پس از کشیدن یک شات تأثیر می گذارد. پایداری فشار برای قوام مهم است و مدل های پایدار حداقل دو دیگ دارند. در یک کافه شلوغ، باید بدانید که اسپرسوسازها حتی در تایم های اوج مصرف باید بتوانند جوابگو باشند.
talismancafe 1 10 2018 14 43 17 37
ممکن است بخواهید یک دستگاه اسپرسوساز با فشار متغیر بخرید. پروفایل های فشار مختلف می توانند نتایج بسیار متفاوتی ایجاد کنند. تنظیم فشار در برخی موارد می‌تواند چنلینگ را کاهش داده و استخراج را بهبود بخشد و اگرچه ممکن است فکر کنید که فقط یک جریان ثابت آب می خواهید، اما پروفایل جریان روش دیگری برای دستکاری استخراج است. آیا دستگاه شما این امکان را دارد و آیا برای شما مهم است؟ در اینجا چند فاکتور دیگر وجود دارد که باید قبل از خرید دستگاه اسپرسوساز برای یک کافه در نظر بگیرید: از مدت زمان روشن شدن دستگاه مطلع شوید. می خواهید بدانید که وقتی درهای کافه را هر روز صبح باز می کنید، آماده کار خواهد بود یا زمان میبرد. اگر می‌خواهید نوشیدنی‌هایی را با لاته آرت سرو کنید، بررسی کنید که کار کردن با نازل بخار چقدر آسان است. برخی از دستگاه‌ها در کنترل بخار دقیق تر از بقیه هستند. مصرف انرژی را بررسی کنید. دستگاه های بزرگ به قدرت بیشتری نیاز دارند اما برخی از مدل ها گزینه های صرفه جویی در انرژی دارند. برخی از مدل ها نیاز به نصب فیلتر آب دارند. آیا این یک گزینه قابل دسترس برای کسب و کار شما است؟
espressop
خرید دستگاه اسپرسو برای مصارف خانگی

اگر به طور مرتب در راه سر کار قهوه می خورید، یک دستگاه اسپرسوساز خانگی می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. اما چقدر زمان و تلاش می خواهید به فنجان روزانه خود اختصاص دهید؟ هنگام انتخاب دستگاه خانگی ملاحظات مختلفی وجود دارد. همه دستگاه‌های اسپرسوساز به تعمیر و نگهداری نیاز دارند؛ برداشتن تفاله قهوه یا کپسول‌های خالی، تمیز کردن سینی چکه‌کن، پر کردن محفظه آب و غیره. این بخشی از دستگاه است که پورتافیلتر را در آن قفل می کنید. برخی از دستگاه‌ها دارای گروه‌های دم‌ساز جداشونده هستند که به راحتی برای تمیز کردن یا بازرسی باز می‌شوند. سایر دستگاه‌ها دارای یک گروه دم‌ساز داخلی هستند که برای تمیز کردن خودکار طراحی شده است. اگر مشکلی پیش بیاید، بررسی این موارد می تواند دشوار باشد. اگر دوست دارید دستی کار کنید، دستگاهی را انتخاب کنید که دارای یک گروه دم کردن قابل جدا شدن است. اگر ترجیح می‌دهید به دستگاه اجازه دهید تمیز کردن را انجام دهد، اگر چیزی کار نمی‌کند، ممکن است مشکلی پیش امده باشد و نیاز به پرداخت هزینه خدمات داشته باشد. درست مانند دستگاه های حرفه ای، باید فشار پمپ را نیز در نظر بگیرید. فشار تعیین می کند که دستگاه چقدر طعم می تواند از قهوه استخراج کند و همچنین کیفیت کرما را تعیین می کند. به دنبال دستگاهی با 9 میله یا بیشتر باشید.
دستگاه‌های دستی
دستگاه‌های دستی از یک اهرم برای ایجاد فشار مورد نیاز برای استخراج استفاده می کنند. آنها عالی به نظر می رسند و مطمئناً بازار خود را دارند، اما تلاش زیادی می خواهند، بعید است که شما یکی را به عنوان دستگاه روزمره خود بخواهید.
دستگاه‌های پروسومر
از طرف دیگر، ممکن است فکر کنید که می‌خواهید یک دستگاه حرفه‌ای یا پروسومر با یک هدگروپ و یک نازل بخار داشته باشید. آنها این امکان را می دهند همان نوشیدنی های اسپرسو  که در کافه می نوشید بتوانید در خانه تهیه کنید. اما مهم است که بدانید آیا یک دستگاه پیچیده برای شما مناسب است یا خیر. با دستگاه‌های پروسومر، شما باید پارامترهای اسپرسو را درست مانند باریستا کنترل کنید: تنظیم آسیاب، میزان دانه های قهوه، فشار تمپ و غیره. یادگیری این کار به زمان نیاز دارد. شاید شما از این کار لذت ببرید؛ در این صورت، آن را خریداری کنید و از تسلط بر این پارامترها لذت ببرید. با این حال، اگر هر روز صبح فقط یک نوشیدنی سریع و آسان می‌خواهید، این دستگاه برای شما مناسب نیست.
culturacoffee 1 10 2018 15 2 41 218 996x1024 1
دستگاه های نیمه اتوماتیک
اگر استفاده از دستگاه پروسومر سخت به نظر می رسد، یک دستگاه نیمه اتوماتیک را در نظر بگیرید. بخشی از کار را از دست شما می گیرد. ویژگی‌های رایج عبارتند از نمایشگرهای دیجیتال، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی، پیش آسیاب کردن، قبل از تزریق و کنترل دما. یک برنامه را انتخاب کنید و یک دکمه را فشار دهید. به هم ریختن آن بسیار سخت تر است، اما همچنان کنترل را در دست دارید.
fix 1024x683 1
دستگاه های تمام اتوماتیک و کپسولی
دستگاه های تمام اتوماتیک همه کارها را انجام می دهند. فقط مطمئن شوید که قهوه و آب دارند و یک دکمه را فشار دهید. آنها به شما اجازه کنترل بر استخراج را نمی دهند، اما یک اسپرسو تا حدودی ثابت را با حداقل تلاش ارائه می دهند. دستگاه های اسپرسوساز کپسولی تقریباً به طور کامل از خطای انسانی جلوگیری می کنند. مخزن آب را پر نگه دارید، یک کپسول قهوه مهر و موم شده را داخل دستگاه بزارید و یک دکمه را فشار دهید. آنها دانه های نامرتب را برای تمیز کردن باقی نمی گذارند، اما تأثیر زیست محیطی ظروف یکبار مصرف را در نظر داشته باشید. برخی از تولیدکنندگان نسخه های بازیافتی و زیست تخریب پذیر را معرفی می کنند، اما آیا واقعاً به کپسول نیاز دارید؟
pods
خرید یک دستگاه اسپرسوساز برای کسب و کار شما

برخی از کسب و کارها قهوه را به عنوان یک ویژگی اضافی ارائه می کنند. شاید بخواهید یک فنجان قهوه در سالن، فروشگاه خرده فروشی خود ارائه دهید. در این مورد، احتمالاً یک دستگاه قابل اعتماد، سریع و آسان می خواهید. بسته به انتخاب شما، توانایی کنترل اسپرسو ممکن است اهمیت کمتری داشته باشد. همین امر احتمالاً برای کسب و کاری که در آن قهوه برای کارکنان ارائه می شود، صدق می کند.
canabeans.id 1 10 2018 14 50 41 651
هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد. با فکر کردن به این نکات می توانید بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود داشته باشید. و از خرید کردن، تحقیق و پرسیدن سؤالات نترسید. وقتی آن اسپرسوی خوشمزه را میل کنید، سرمایه گذاری ارزشش را دارد.
1200 735 حنانه سالمی
اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

در سایت جستجو کنید ...
0