طعم و عطر قهوۀ تازه ...

@stradacoffee.id @manmakecoffee

چهار توصیه برای تبدیل شدن به یک باریستای بهتر

آیا می خواهید بهترین باریستایی باشید که می توانید باشید؟ اقدامات کوچکی نیز وجود دارد که می توانیم هر روز برای سرو قهوه تخصصی بهتر انجام دهیم. همراه با باریستا کاپتونی Arno Q Els، چهار چیز را به شما توصیه میکنیم که تفاوت ها را به صورت روزانه ایجاد می کند.
IMG 3233 1 1024x678 1
1. آماده سازی
قهوه تخصصی بیشتر از قهوه استاندارد نیاز به تخصص دارد و مشتریان هم انتظارات بیشتری از شما دارند! شما باید برای برآورده کردن این انتظارات بالا آماده باشید. مطمئن شوید قبل از روشن کردن دستگاه اسپرسوساز آماده هستید و در تمام روش های دم کردن مهارت دارید. فنجان های اضافی را در بالای دستگاه اسپرسوساز بسته قرار دهید و فیلترهای یدکی را در جایی نزدیک قرار دهید.
@saiv chow @manmakecoffee 1 1024x729 1
2. تعمیر و نگهداری تجهیزات قهوه
منظور از آماده بودن، به تجهیزات شما نیز مربوط می‌شود. روش های نگهداری روزانه باید با کیفیت بالا انجام شود. مشتریان ما سزاوار بهترین ها هستند و اگر دستگاه اسپرسوساز ما نیاز به تمیز کردن داشته باشد یا فرزهای آسیاب ما نیاز به تعویض داشته باشد، نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. بسیار آسان است که آنقدر در عصاره گیری، ایجاد دستورالعمل و لاته آرت غرق شویم که این جنبه های فنی «خسته کننده» تر را فراموش کنیم اما زمانی که در تلاش برای درست کردن یک فنجان قهوه عالی هستیم، تأثیر زیادی دارند.
@ananliansyah @manmakecoffee 1024x870 1
3. سفارشی سازی دستور العمل
به عنوان باریستاهای تخصصی، ما این امتیاز را داریم که با برخی از مرغوب‌ترین قهوه های جهان کار کنیم. چگونه از هر قهوه بهترین نتیجه را بگیریم؟ با صبر و تجربه ، تجربه زیاد. ما با قهوه های تک منشا و ترکیبات کار می کنیم و قهوه هایی را با منشاء مختلف دم می کنیم که به روش های مختلف فرآوری شده اند و در نتیجه متغیرها و پارامترها دائما تغییر می کنند. دستورالعمل عالی برای هر قهوه یک چالش هیجان انگیز است و همانطور که با ذهنی باز به بازی، آزمایش و فکر کردن ادامه می دهیم،  قهوه بهتری تولید خواهیم کرد. (فقط مطمئن شوید که آزمایشات را شما می نوشید، نه مشتریانتان!)
IMG 3211 1 1024x667 1
4. تعهد
ما باید به قهوه خود متعهد باشیم، حتی بیشتر از آن به مشتریان خود و ما باید نه تنها هر روز بلکه با هر نوشیدنی متعهد باشیم. زیرا در نهایت به همین دلیل است که ما وقت خود را صرف خدمت به مشتریان می کنیم؛ این اشتیاق است که ما را به جای یک قهوه دوست، یک باریستا می سازد. بنابراین مشتریان خود را بشناسید و بدانید که آنها از چه قهوه ای لذت می برند. شما به سرعت متوجه خواهید شد که چه کسی مشتاق شنیدن توصیه های شما برای قهوه های جدید است و چه کسی فقط یک فلت وایت می خواهد و سپس کاری کنید که توصیه ها و نوشیدنی های شما به بهترین شکل ممکن ساخته و سرو شود. زیرا سفر ما برای یافتن “نوشیدنی عالی” این پتانسیل را دارد که برای مشتریان شما نیز یک ماجراجویی باشد.
@stradacoffee.id @manmakecoffee
همه ما می خواهیم بهترین باریستایی باشیم که می توانیم باشیم و این به این معنی است که در دراز مدت خود را وقف آموزش در مورد قهوه، تمرین مهارت‌هایمان و موارد دیگر کنیم. بدین معنی است که هر روز همه تلاشمان را بکنیم. بیایید آماده باشیم، مراقب تجهیزات خود باشیم و در تعهد خود به ارائه لذیذترین نوشیدنی قهوه به مشتریانمان دقیق باشیم. عاشق کاری باشید که انجام می دهید و به درست کردن قهوه ادامه دهید!
1080 1226 حنانه سالمی
اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

در سایت جستجو کنید ...
0