طعم و عطر قهوۀ تازه ...

dan 6

چگونه می توانید از رست قهوه یک کسب و کار ایجاد کنید؟

2 سال و نیم پیش، هرگز تصور نمی‌کردم با برشته کردن قهوه شغلی ایجاد کنم. با این حال امروز، دقیقاً همان چیزی است که میخواستم. من همیشه به قهوه علاقه داشتم، اما حدود دو سال پیش، اشتیاق من به عشق تبدیل شد. تا آن زمان، من در ارتش استرالیا با یک گردان به نام 6RAR (هنگ ششم سلطنتی استرالیا) بودم. اما در حین خدمت مجروح شدم. در بازگشت به استرالیا، در یک کافه مستقر شدم و اینجا بود که قهوه من را در طول روز مشغول کرد و اینجا بود که تصمیم گرفتم قهوه شغل من باشد. برشته کردن قهوه آسان نبود. قهوه یک دانه غیرقابل پیش‌بینی با مقادیر بی‌پایان اطلاعات و تاریخچه‌ای غنی است که هر سال با یادگیری بیشتر در مورد آن تغییر می‌کند. وقتی برای اولین بار شروع به کاوش در آن کردم، صادقانه بسیار زیاد بود. زمان هایی بود که به تسلیم شدن فکر می کردم. با این حال بخشی از جذابیت قهوه چالش بود. سالها طول می کشید تا در مورد آن یاد بگیرم و آنچه می دانستم ممکن است هر لحظه منسوخ شود. یادگیری در مورد قهوه کاری بود که می توانستم برای زندگی انجام دهم. به قول نولان هیرت، بنیانگذار پرافتخار مری: «اگر کسی فکر می‌کند که همه چیز را در مورد قهوه می‌داند، من می‌توانم بگویم که اصلاً چیزی نمی‌داند.» اکنون، بسیار خوشحالم که این کار را رها نکردم و اینجا هستم تا اصول اولیه‌ای را که برای ایجاد شغل در رستری باید بدانید، به شما بگویم.
dan 1 1024x683 1
برای ایجاد یک شغل از رست قهوه چه چیزی لازم است.
1. اشتیاق
این باید در بالای لیست هر رستری باشد. این شما را وادار می کند تا از زمان های سخت عبور کنید. اگر هنوز این احساس را تجربه نکرده اید، ناامید نشوید. بیرون بروید و قهوه را کشف کنید، با باریستاها و صاحبان مغازه ها صحبت کنید. افراد پرشور دوست دارند چیزهایی را که در طول مسیر تجربه کرده اند را به اشتراک بگذارند، بنابراین سؤال بپرسید و برای گفتگویی پرشور آماده باشید!
از طریق همین گفتگوها بود که علاقه خودم به قهوه از کنجکاوی به هیجان تبدیل شد. تا این لحظه، من هیچ ایده ای نداشتم که قهوه چقدر باورنکردنی است و چقدر مردم را در سراسر جهان به هم متصل می کند. من هنوز این تجربیات را گرامی می دارم. مطمئنم شما هم همینطور خواهید بود.
dan 2
2. مهارت های افراد
ایجاد و حفظ روابط با دیگران در صنعت ضروری است. بزرگترین رشد و موفقیت شرکت خودم، First Fruits، مدیون این نوع روابط حرفه ای بود. همانطور که کافه های بیشتری شروع به استفاده از قهوه شما می کنند، خواهید آموخت که این فقط محصولی نیست که می خرند، بلکه شما نیز مهم هستید.
چگونه رست کردن را شروع کنید؟
اکنون که کیفیت های مورد نیاز شما را بررسی کردیم، زمان آن رسیده است که جنبه های عملیاتی رست کردن را بررسی کنیم. شما هم به تجهیزات و هم به دانش نیاز دارید، بنابراین برای این کار من فکر می کنم دو گزینه واضح وجود دارد:
1. از دستگاه رست دیگران استفاده کنید
یادت هست در مورد ایجاد روابط خوب چه گفتم؟ این فقط برای فروش مهم نیست؛ همچنین برای یادگیری در مورد قهوه مفید است. به‌عنوان یک رستر، من با استفاده از یک قطعه بسیار پیچیده از فناوری رست کردن شروع کردم: پاپ کورن پاپر. من مقداری دانه سبز از یک واردکننده داخلی خریدم و سراغش رفتم! بسیار سرگرم کننده بود و اگرچه آشکارا فاصله زیادی با یک رستر قهوه حرفه ای داشت، اما هنوز راهی عالی برای یادگیری در مورد ریشه های مختلف و پروفایل های رست بود. با این حال، چیزی که واقعاً به من کمک کرد این بود که، هرچند بعید به نظر می‌رسد، همان واردکننده دانه سبز به من اجازه داد که وارد بشوم و با دستگاه رست آنها کار کنم. این چیزی بود که واقعاً به من اجازه داد تا مهارت‌های خود را در رست کردن توسعه دهم. اگر این کار را انجام می دهید، حتماً توصیه می کنم برای یادگیری تئوری، یک دوره رستری شرکت کنید.

dan 3 1024x682 1

2. رست کردن قراردادی
این گزینه روشی بسیار مقرون به صرفه و بدون دردسر برای شروع یک کسب و کار رست کردن است. شما همچنین می توانید آن را در بسته بندی خود تغییر نام دهید و سپس می توانید آن را به صورت خرده فروشی به مشتریان یا عمده فروشی به حساب ها بفروشید. این به شما امکان می دهد ضمن یادگیری نحوه رست کردن، درآمد کسب کنید و مهمتر از آن، می تواند سرمایه مورد نیاز شما را در نهایت فراهم کند. دستگاه رست خود را بخرید توجه داشته باشید که اکثر رسترها نمی‌خواهند همه چیز را در مورد نحوه رست کردن خود به شما آموزش دهند زیرا در نهایت احتمالاً به یک رقیب تبدیل خواهید شد. اجازه ندهید این شما را دلسرد کند ، بلکه از آن به عنوان فرصتی برای یادگیری آنچه می توانید استفاده کنید و سبک خود را توسعه دهید، ببینید.
dan 4
آیا این‌ها تنها راه‌هایی هستند که می‌توان رستر شد؟
البته که نه! از آنجایی که رست کردن و راه‌اندازی رستری چیزی نیست که بتوانید در دانشگاه درباره آن بیاموزید، می‌توانید مسیر خود را برای ورود به این حرفه ایجاد کنید. دو راهی که من در مورد آنها صحبت کردم مشترک هستند، و آنها یک انتقال مقرون به صرفه برای اداره کسب و کار شما را فراهم می کنند. داشتن تجربه در کافه یا به طور کلی میزبانی چیزی است که من نیز به شدت توصیه می کنم. یک دوره کسب و کار کوچک در یک کالج اجتماعی نیز ضرری نخواهد داشت.
چه کار دیگری باید انجام دهید؟
هنگامی که تصمیم گرفتید که این شغل برای شما مناسب است، یک نام تجاری ثبت کنید و در اسرع وقت یک آدرس وب سایت دریافت کنید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این موضوع آن را کمی واقعی‌تر در ذهن شما می‌سازد و نام فوق‌العاده‌ای را که پیدا کرده‌اید، ایمن می‌کند.
dan 5
همچنین آماده باشید تا سخت کار کنید! در یک کسب و کار کوچک قهوه، شما رستر ، بازاریاب، مدیر، سخنگو ، بسته بندی، راننده تحویل، نماینده فروش و موارد دیگر هستید. این یک تجارت است و به همان اندازه که ممکن است فقط بخواهید رست کنید، اگر راهی برای لذت بردن از هر جنبه ای از آن پیدا نکنید، ممکن است موفقیت چندانی نداشته باشد.
dan 6 1
بدون کمک و حمایت همه افراد دیگر در این صنعت جایی که هستم نخواهیم بود.از توصیه افراد با تجربه استفاده کنید.
512 768 حنانه سالمی
اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

در سایت جستجو کنید ...
0