طعم و عطر قهوۀ تازه ...

catacion cafe de etiopia 1

پنچ توصیه مهم برای شروع کار در حوزه قهوه

صنعت قهوه تخصصی مملو از افرادی است که با اشتیاق پیش می‌روند، بسیاری از آنها انتظار نداشتند شغلشان در قهوه تغییر کند. بنابراین اگر در نظر دارید به آنها بپیوندید و شغل خود را تغییر دهید، ادامه مطلب را بخوانید، ما از چندین متخصص صنعت بهترین نکات را خواستیم.
e1 e1488222321614
1. سفر

بیاموزید که چگونه قهوه در فرهنگ های مختلف تهیه می شود و از آن لذت می برید.
~ گابریل بوچمپ و ادواردو ترابادا، قهوه باراکا، پورتوریکو:
علاقه ادواردو و گابریل به کیفیت ، زمانی شروع شد که هر دو در خارج از کشور زندگی می کردند، ادواردو به عنوان کارگردان هنری و گابریل به عنوان صدابردار. آنها این فرصت را داشتند که در مورد قهوه و نحوه درک قهوه در شهرها و کشورهای مختلف بیاموزند. تجربیات، آنها را به پورتوریکو بازگرداند، با اشتیاق زیاد برای ایجاد قهوه شگفت انگیز در جزیره زادگاهشان. گابریل به مدت ده سال بین شهر نیویورک و لس آنجلس زندگی و کار کرد، در حالی که ادواردو در بارسلونا زندگی می کرد. یکی از چیزهایی که در سفرها برجسته شد این بود که اروپایی ها چقدر از قهوه پورتوریکویی صحبت می‌کردند. ادواردو توضیح داد که این میل به بازگشت به خانه و یافتن بهترین قهوه‌های موجود در جزیره را برانگیخت. او و گابریل مأموریتی را برای توسعه قهوه پورتوریکویی از طریق رست کردن قهوه محلی آغاز کردند. آنها می گویند نزدیک بودن به کشاورزانی که از آنها خرید می کنند تجربه خارق العاده ای است. گابریل خواستار قدردانی عمیقی از همه افرادی هست که لذت بردن از یک فنجان قهوه را ممکن می‌سازند. ما راهنمایی های مشابهی را از سایر متخصصان صنعت شنیده ایم. پس به مزارع سفر کنید، به نقاط مختلف جهان سفر کنید و درک خود را از معنای قهوه افزایش دهید. به مکان‌هایی سفر کنید که قهوه‌های تخصصی قبلاً در آن جا افتاده است.
e2
2. با اشتیاق ادامه دهید

“اگر به چیزی علاقه دارید، آن کار را با اشتیاق به خاطر علاقه‌تان ادامه دهید.”
~ برایان بیک، قهوه کویلز، کنتاکی
قهوه برای مدت طولانی مورد علاقه برایان بود و او سال های زیادی را وقف تقویت مهارت های خود کرد. “من مدت طولانی را صرف دم کردن قهوه کرده ام و تا آنجا که می توانستم، به عنوان یک علاقه مند از قهوه یاد گرفته ام.” در نهایت برایان توانست مجموعه مهارت های خود را از شغل خود و اشتیاق خود به سرگرمی خود بگیرد و آنها را به یک فرد حرفه ای در صنعت قهوه تبدیل کند.
e3 e1488222620393
3. شجاع باشید

“فقط انجامش بده.”
~ Manny Carerra، Argyle Coffee Roasters، فلوریدا
مانی قبل از تبدیل شدن به یک رستر قهوه ، در صنعت سمعی و بصری کار می کرد. در حالی که هزینه ها را پرداخت می کرد، زندگی او فاقد خلاقیت و انعطاف بود. او به عنوان یک سرگرمی شروع به رست کردن قهوه در خانه کرد و به زودی دوستان مشتاقش بیشتر خواستار شدند. آن موقع بود که متوجه شد یک بازار کوچک وجود دارد و می خواهد آن را پر کند. او با سایر مشاغل محلی همکاری می کند. او اعتراف می کند که شروع یک سرمایه گذاری جدید چالش های خود را داشته است، اما در مورد صنعت قهوه و همه چیزهایی که ارائه می دهد هیجان زده هست. راه های شگفت انگیز زیادی در صنعت قهوه وجود دارد. لازم نیست شخص به عنوان یک باریستا شروع کند یا در نهایت صاحب یک کافی شاپ شود. شما می‌توانید یک واردکننده قهوه سبز، یک رستر و خیلی چیزهای دیگر باشید.
e4 e1488222703834
4. تا آنجا که ممکن است یاد بگیرید

“به دنبال سوالاتی که می خواهید پاسخ دهید بروید.”
~ جف یرکسا و نیکلاس کابررا، قهوه گمشده جوراب، واشنگتن دی سی
جف و نیکو تمایل ذاتی داشتند که بخشی از یک جامعه در حال رشد باشند، با خلاقیت همکاری کنند و در یک فضای مشترک کار کنند. آن‌ها نمی‌دانستند که رستر قهوه شدن پاسخی به این موضوع خواهد بود، اما اینطور بود. آنها متوجه شدند که قهوه بسیار فراتر از خود قهوه است و سپس خواستند بیشتر بدانند. این کنجکاوی نیروی محرکه ای برای آنها بود. جف توضیح داد: وقتی شروع به یافتن پاسخ این سؤالات می‌کنید، چشمان خود را به روی یک سیستم جهانی با ریشه‌ها، افراد، فرآیندها و روش‌های بی‌شماری باز می‌کنید. با قهوه، هرگز از یادگیری دست نمی کشید. همیشه چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. این تعقیب گرچه دلهره آور است، اما اعتیادآور است.آنها شروع به رست قهوه به عنوان یک سرگرمی کردند. نیکو گفت: ما یک Behmor 1600 با یک پوند قهوه سبز از پنج منبع مختلف خریدیم و شروع به رست آن کردیم. رست کردن در خانه واقعاً چشمان ما را به این موضوع باز کرد که چگونه منشأ، گونه‌ها، پردازش و رست روی طعم تأثیر می‌گذارند. اما این سرگرمی تبدیل به یک وسواس و سپس یک حرفه شد. آنها اعتراف می کنند که از استفاده از یک رست خانگی به یک دستگاه تجاری جهش یافتند. با این حال، آنها گفتند که رست کردن قهوه در آپارتمانشان راهی عالی برای آشنایی با فرآیند رست کردن “بصری، بویایی، شنیداری” است.
e5 e1488223019589
5. از هر فرصتی استفاده کنید

رقابت ،من را به طور گسترده‌تری با صنعت مرتبط کرد.
~ ماکسول مونی، قهوه روایی، واشنگتن
در اولین روز رسمی ماکسول در کافه لادرو در واشنگتن، او به مسابقه باریستای داخلی سوق داده شد. شیرجه رفتن به سمت قهوه رقابتی در ابتدا برای او تبدیل به یک عادت شد ، عادتی که فرصت های شبکه ای باورنکردنی را برای او فراهم کرد. ماکسول از آن زمان کسب و کار خود را راه اندازی کرده است، چیزی که چندین سال در حال ساخت بود. او در یک کافه متفاوت کار می کرد، اما از همان ابتدا در مورد تمایل خود برای باز کردن کافی شاپ خود شفاف بود. و به این ترتیب وقتی صاحبان کافه به فکر گسترش بودند، او شروع به تحقیق کرد. ماکسول توضیح داد: من کارهای زیادی انجام دادم، نظرم را از داده ها و تحقیقات بازار به دست آوردم. یک مکان عالی برای یک کافه جدید پیدا کرده ام. ماکسول به توسعه ایده های خود ادامه داد و حدود یک سال و نیم را در دوران گذار گذراند. او به رشد کافه‌ای که در آن کار می‌کرد ادامه داد و در عین حال کسب‌وکار خود را نیز راه‌اندازی کرد. این به معنای شروع کار با یک سبد قهوه تخصصی بود، اما ماکسول هیچ فرصتی را رد کرد. او توضیح داد: در اوقات فراغت خود، روی طرح کسب و کار ، کار می‌کردم، از مکان‌های بالقوه بازدید می‌کردم، با مربیان تجاری ملاقات می‌کردم و با مردم شهری که به آن اعتقاد داشتم ارتباط برقرار می‌کردم. پس از یک فصل پاپ آپ موفق که در آن قهوه موج سوم درست کرد و با جامعه جدیدش آشنا شد، اکنون در آستانه افتتاح اولین کافه آجری خود است. در این میان، رقابت برای او یک تجربه ارزشمند و الهام بخش باقی می ماند. او امسال در کنار دوستان و مربیانش در مسابقات قهرمانی قهوه آمریکا شرکت خواهد کرد.
image1 1 e1488223140513
یادگیری از موفقیت دیگران

اشتیاق، وسواس، کار سخت و یادگیری ، اینها مخرج مشترک داستان های موفقیت هستند.
اما یک چیز دیگر برای اضافه کردن وجود دارد: پشتکار. نیکو گفت: اجازه نده رست های بد شما را دلسرد کند. آنها زود و اغلب خواهند آمد. فنجان، فنجان، فنجان، و از اشتباهات خود درس بگیرید و تنظیمات را انجام دهید. و چه به رست کردن، خرده فروشی، خرید قهوه سبز یا هر بخش دیگری از صنعت قهوه علاقه مند باشید، این توصیه درست است. قهوه یکی از پربارترین صنایعی است که می توانید در آن کار کنید. ممکن است لحظات ناامیدکننده ای داشته باشید، اما تقریباً هر روز با اشتیاق در مورد آنچه می توانید به دست آورید از خواب بیدار می شوید. شما توسط افراد الهام بخش احاطه خواهید شد. پس از این داستان ها الهام بگیرید و حرفه جدید خود را در قهوه شروع کنید.
640 221 حنانه سالمی
اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

در سایت جستجو کنید ...
0