طعم و عطر قهوۀ تازه ...

Jeff behind beans 1536x531 1

رسترهای قهوه چگونه می توانند مشتریان عمده فروشی جدیدی جذب کنند؟

برای بسیاری از رسترها، یکی از بزرگترین چالش‌هایی که هنگام گسترش کسب‌وکارشان با آن مواجه می‌شوند، یافتن مشتریان عمده‌فروشی است. رقابت شدید با رستری‌های بزرگتر – که اغلب دسترسی بهتری به تجهیزات و منابع بیشتری دارند – می‌تواند ایجاد روابط جدید عمده‌فروشی را دشوار کند. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک‌تر رستری  با پیروی از مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌ها هنگام ارتباط با مشتریان عمده‌فروشی بالقوه، می‌توانند بر این مانع غلبه کنند. با تجهیز خود به مهارت‌ها و منابع لازم، آنها می‌توانند با موفقیت مشتریان عمده‌فروشی جدیدی جذب کنند و به گسترش کسب‌وکارشان و افزایش فروش کمک کنند. در این مقاله، بررسی می‌کنیم که چگونه کسب‌وکارهای رستری می‌توانند با موفقیت مشتریان با حجم بالا را جذب کنند و مشارکت‌های سودمند دوجانبه را توسعه دهند.
Jeff beans 1024x640 1
رابطه رستر و مشتری چگونه باید باشد؟
اگرچه بخش عمده‌ای از فروش یک رستری از طریق پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیک و خرید قهوه‌های خرده‌فروشی در فروشگاه انجام می‌شود، اما بسیاری از رسترها با مشتریان عمده‌فروشی که حجم بیشتری از قهوه رست شده خریداری می‌کنند، مشارکت دارند. اینها اغلب کافی شاپ ها و سایر مشاغلی هستند که نوشیدنی های قهوه سرو می کنند. در بسیاری از موارد، این مشتریان یکی از مؤثرترین راه‌ها برای درآمدزایی سریع و بهبود سودآوری هستند. با این حال، کار با مشتریان عمده‌فروشی مجموعه‌ای از چالش‌های منحصربه‌فرد خود را دارد که اغلب رسترها را مجبور می‌کند تا به سرعت با نیازها و خواسته‌های آنها سازگار شوند. مطمئناً یکسری خدمات کلیدی وجود دارد که رسترها باید ارائه دهند ، به عنوان مثال، عمدتاً تضمین می‌کنند که کیفیت قهوه در یک استاندارد خاص حفظ می‌شود. با این حال، هر مشتری عمده فروشی نیازهای خاص خود را دارد، به این معنی که رسترها باید راه حل های تخصصی را برای هر مشتری ارائه دهند. برای مثال، برخی از مشتریان ممکن است نیاز به دانستن بیشتر در مورد اینکه رسترها قهوه سبز خود را از کجا تهیه می‌کنند، و همچنین زنجیره تامین تا چه حد پایدار است، داشته باشند. علاوه بر این، درک اینکه مشتری چه نوع قهوه ای می خواهد ضروری است. برخی از مشتریان عمده فروشی ممکن است به محصولات قابل اعتمادتری مانند ترکیب‌ها یا قهوه های با طعم سنتی تر نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است قهوه‌های انحصاری یا روش های پردازش آزمایشی را ترجیح دهند. آموزش نیز یکی دیگر از خدماتی است که رسترها می توانند به مشتریان عمده فروشی ارائه دهند مانند کارگاه‌های آموزشی و کاپینگ، از طریق این جلسات، رسترها می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد قهوه‌های خود و همچنین مهارت‌های آموزش به تیم‌های مشتریان عمده‌فروشی ارائه دهند. به نوبه خود، رسترها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که کیفیت قهوه‌شان برای مصرف‌کننده نهایی حفظ می‌شود. به طور مشابه، رسترها می‌توانند جلسات کاپینگ یا مزه کردن را با کافی‌شاپ‌ها برگزار کنند تا به بهبود برندشان کمک کنند و دانش بیشتری را در زنجیره تامین به اشتراک بگذارند. در نهایت، رابطه رستر و مشتری باید دو طرف سودمند باشد و هر دو طرف باید به یکدیگر چیزی بیش از فروش و قهوه ارائه دهند. با این حال، این یک سوال مهم بوجود می‌آید، رسترها چگونه می‌توانند مشتریان عمده‌فروشی جدیدی پیدا کنند، و هنگام انجام این کار چه دیدگاهی باید داشته باشند؟

Cupping Jeff 1024x640 1
راه اندازی یک جلسه اولیه
برای رسترها، اولین جلسه با مشتری عمده‌فروشی بالقوه باید چیزی بیش از ارائه کسب‌وکار باشد. در حالت ایده آل، جلسه اولیه باید تا حد امکان تعاملی باشد و نشان دهد که چرا هر دو طرف برای یکدیگر مناسب هستند. به منظور به حداکثر رساندن زمان خود تا حد امکان، رسترها باید برنامه ای ایجاد کنند که جلسه را از ابتدا تا انتها مدیریت کنند، برای مثال، قبل از جلسه، رسترها می‌توانند درباره مشتریان احتمالی اطلاعات بیشتری کسب کنند. یکی از راه‌های انجام این کار، پرسیدن تعدادی سؤال برای ارزیابی نیازهای مشتری است،
مانند:
کدام نوشیدنی ها در منوی قهوه آنها وجود دارد؟
کدام قهوه ها می توانند جذاب‌تر باشند؟
چقدر برای قهوه هزینه می کنند و آیا فرصتی وجود دارد که برای کیفیت بالاتر هزینه بیشتری کنند؟
کدام فاکتورها را در یک عرضه کننده قهوه بیشتر بها می دهند؟
هنگام سرو قهوه با چه چالش هایی مواجه می شوند؟
چه نوع قهوه ای را دوست دارند؟(مبدا، روش های پردازش، و پروفایل های رست)
هنگامی که رسترها اطلاعات لازم را جمع آوری کردند، می تواند ایده خوبی باشد که پس از آن یک زمینه فروش بعدی تنظیم کنند، که می تواند شامل مجموعه ای از قهوه های پیشنهادی باشد که به نظر آنها نیازهای مشتری عمده فروشی را برآورده می کند. بسیاری از رسترهای موفق می‌گویند که اگر نیازهای حاشیه قیمت آنها با مشتری مطابقت نداشته باشد، بهترین گزینه این است که آنها را به عنوان مشتری قبول نکنند. در نهایت، این فرصتی را برای رسترها فراهم می‌کند تا سطح فروش و قهوه‌هایی را که ارائه می‌کنند ارزیابی کنند ، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور بالقوه کسب‌وکار خود را بهبود بخشند و در زمان بعدی با مشتری پیگیری کنند.
espresso dial in 1024x640 1
معرفی خود به مشتریان بالقوه

اگرچه ممکن است مفهوم تماس تلفنی با مشتریان بالقوه ای که رسترها هیچ رابطه قبلی با آنها ندارند، نامناسب به نظر برسد، اما این یک استراتژی فروش رایج است و اغلب می تواند موفق باشد. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هدف از تماس ، ایجاد یک طرح فروش نیست، بلکه صرفاً معرفی کسب و کار و درخواست ملاقات یا حتی جلسه کاپینگ است. همچنین مهم است که مختصر باشد و به زمان مشتری احترام گذاشته شود، و در عین حال روشن کنید که چرا مناسب هستید. ایجاد سرنخ و تشکیل جلسات اولیه می تواند یکی از چالش برانگیزترین و ناامیدکننده ترین بخش های فرآیند فروش برای رسترها باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، رسترها می‌توانند از تعدادی دیگر از استراتژی‌ها بهره ببرند. شبکه‌سازی در رویدادهای قهوه محلی، بازدید از کافی‌شاپ‌های محلی، و صحبت با مشاغل میزبانی، همگی ابزارهای مؤثری برای ملاقات با مشتریان احتمالی جدید هستند. یکی دیگر از راهکارهای فروش مفید و البته پرهزینه‌تر ارسال نمونه های قهوه برای مشتریان بالقوه است. با این حال، این به ندرت منجر به مشارکت طولانی مدت می شود و معمولاً به تلاش و زمان قابل توجهی نیاز دارد.

roasting coffee 1 1024x640 1
اجتناب از اشتباهات رایج در فروش

به طور طبیعی، فروش می تواند یک جنبه نامطمئن از هر کسب و کار قهوه باشد ، عمدتاً به این دلیل که مشتریان  نیازهای مختلفی دارند، که ممکن است همیشه با محصولاتی که یک رستری دارد هماهنگ نباشد. گفته می شود، تعدادی از اشتباهات رایج وجود دارد که باید از آنها اجتناب کرد. برای شروع، هرگز روی قیمتی که در بلندمدت برای شما پایدار نیست توافق نکنید. اگرچه ارائه قیمت پایین‌تر برای تضمین فروش با مشتری می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما این امر می‌تواند در درازمدت پرهزینه و چالش‌برانگیز باشد. علاوه بر این، افزایش قیمت توافق شده پس از ایجاد مشارکت می‌تواند تنش‌هایی را بین رستر و مشتری ایجاد کند. ارائه قیمت پایین و حصول اطمینان از وجود شفافیت قیمت در طول زنجیره تامین یکی از راه هایی است که رسترها می توانند از آن برای جلوگیری از مسائل بعدی استفاده کنند. در کنار قیمت‌ها، مطمئن شوید که متعهد به عرضه بیش از ظرفیت خود نیستید. در مورد حجم قهوه ای که می توانید تهیه کنید واقع بین باشید. زیاد قول ندهید و کم تحویل دهید، همین اصل برای ارائه جلسات منظم کاپینگ یا آموزش کارکنان نیز صدق می کند ، انجام این کار فقط برای تعداد کمتری از مشتریان امکان پذیر است.
FWKDJA 1 1024x683 1
فروش قهوه هدف اصلی هر رستری است و راه‌های زیادی برای رسترها وجود دارد تا استراتژی‌های فروش خود را برای دستیابی به موفق‌ترین نتایج بهینه کنند. اگرچه ممکن است هر استراتژی موفق نباشد، اما فرصتی را برای رسترها فراهم می‌کند تا درباره جایی که می‌توانند پیشرفت کنند، فکر کنند. با پیروی از توصیه‌های رسترهای موفق، کسب‌وکارهای کوچک‌تر قهوه می‌توانند استراتژی‌های مناسبی را برای افزایش مقیاس فروش و جذب مشتریان عمده‌فروشی ایجاد کنند.
امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید برای دسترسی به مطالب بیشتر به سایت دانی‌در مراجعه فرمایید.
1536 531 حنانه سالمی
اشتراک گذاری

دیدگاهی بنویسید

در سایت جستجو کنید ...
0